Latest Single - Lelaki Atas Awan



Tuesday, March 25, 2008

Duet

Bismillahirrahmanirrahim



Akhirnya road tour Anugerah Bintang Popular Berita Harian tamat di Shah Alam pada hari Ahad. Memang seronok dan banyak pengalaman yang Diddy dapat. Paling membanggakan Diddy satu2nya artis yang ikut semua road tour. Tapi kesihatan Diddy tak begitu mengizinkan untuk dua tempat terakhir. Diddy mula dapat selsema dan batuk sehari sebelum road tour di Pasir Gudang. Macam2 ubat yang Diddy ambil tapi sakit tak berkurangan. Diddy sepatutnya menyanyi tiga buah lagu tetapi di saat2 akhir terpaksa menyanyi dua lagu saja termasuk duet bersama Mila. Ketika di Shah Alam tekak Diddy pula rasa perit. Tapi oleh kerana Diddy rasa teruja dengan kehadiran ramai peminat, Diddy gagahkan juga menyanyi tiga buah lagu.

Ketika di Pasir Gudang, Abang Badrul bertanyakan pada pengurus Mila kalau2 Mila sudi berduet dengan Diddy. Ini kali pertama secara rasminya Diddy berduet dengan Mila. Sebelum ni pernah jugalah ketika kejutan yang dibuat untuk Mila dan Candy masa di Akademi. Diddy sebelum ni pun tak pernah berpeluang berbual panjang lebar dengan Mila. Kesempatan berlatih bersama memberi sedikit ruang untuk Diddy mengenali juara Akademi Fantasia musim kelima. Diddy boleh katakan Mila sebagai seorang yang profesional, bersungguh2, lemah lembut, manja tapi tegas, jujur dan bekerja keras. Dah lama rasanya Diddy tak nyanyikan lagu Saling dan Diddy berterima kasih pada Mila kerana sudi berduet dengan Diddy.

















Diddy nak ucapkan tahniah pada Mila kerana terpilih untuk mewakili negara ke Bulgaria. Mesti ianya akan menjadi satu pengalaman yang amat berharga. Tak tahulah bila agaknya rezeki Diddy untuk merasai pengalaman tersebut. Seronok juga dapat sama-sama makan malam dengan Mila, Farah Asyikin, teman2 Casa dan semua dari Mila FC Da Vom. Harap2 kita akan berpeluang bertemu lagi.

Salam Sayang
Diddy

7 comments:

Ajami Hashim said...

good luck utk korang berdua.. diddy & mila..

and.. TQ for ikot nyannyikan 'hepi besdei' to me ;-)

Anonymous said...

pakcikkkkkk....hepi besday..
anyway..good luck both of you..
anyway..thanks dd ckap dngan linda malm aritu..
aper pun good luck ABPBH nnti taw..

salam sayang >Linda_lady

Anonymous said...

All da best to Diddy & Mila..

nice pictures!!

Anonymous said...

diddy..

santek2 la gambo. bagus la diddy tepek sume gambo ngan mila..ailaikkkk


till we meet again...:)

MyRaLiCiOuS_89 said...

huhuhu...
hye diddy...
best dapat mkn mlm ngn diddy aritu..
len kali kalu jumpa myra tegur lg..
hehehe...

nur fazuliana said...

hye dd..
msti best giler aritu..sedey giler x ikot..fazu sbnrnye ade nk bg brg kt dd n abg bad tp xley ikot lak..so,xpela..len kali jela..

sbenarnye,fazu singgah jap siang tu kt sacc,ngn parents,tp kjp je..mase tu xde org perform lgpon..pastu mse tga jln nmpk dd nk trn escalator..mse tu kalo x silap dd ngn ag.so, x branila nk tego..

anywy,gd luck dd.teruskn berusaha n ktorg akn doakn dd:)

♥ dd

Anonymous said...

helloo diddy
Sedih giler k inc dgn anis tak sempat tgk diddy perform kat saccc haritu & tak dapat join dinner yg gempak macam kenduri org kawin dgn rombongan mak cik Kiah :=)bvxvb

Anyway, nice pics of Diddy & Mila.
Suka rambut Diddy camtu
Salamm
Kak Inc