Latest Single - Lelaki Atas Awan

Wednesday, March 19, 2008

Clinique

Bismillahirrahmanirrahim



Diddy dah lama ingin bercerita tentang kerjasama Diddy bersama Clinique. Bukan mahu menunjuk2, tetapi Diddy rasa sangat bertuah kerana diberi peluang sebegini oleh sebuah syarikat terkemuka antarabangsa. Sebelum kerjasama Diddy bersama Clinique, Diddy belum pernah guna barangan penjagaan kulit daripada Clinique. Diddy rasa Clinique bukan barangan penjagaan kulit yang Diddy mampu guna. Seingat Diddy, Abang Badrul yang mula2 sekali belikan pencuci muka untuk Diddy kerana sebelum tu Diddy dah guna beberapa jenama tapi kurang berkesan. Bila Diddy rasa selesa dengan barangan Clinique dari situlah Abang Badrul menguruskannya dengan Clinique.



Alhamdulillah sudah hampir lapan bulan Diddy gunakan barangan Clinique. Kalau Diddy tengok jumlah harga barangan Clinique yang Diddy dapat memang terkejut. Terima kasih kepada Clinique yang sudi bekerjasama dengan Diddy. Selain daripada tu, Diddy juga dijemput untuk berbagai2 aktiviti yang dianjurkan oleh Clinique seperti pelancaran kedai Clinique yang pertama terletak di Pavillion serta majlis sambutan Tahun Baru Cina bersama pelanggan. InshaAllah jika tiada aral melintang, Diddy akan membuat persembahan istimewa sempena sambutan ulangtahun Clinique yang ke40 pada bulan Julai nanti.

Salam Sayang
Diddy

8 comments:

Nabil said...

Askum Diddy...Tul ker berkesan?nak gune gak lah...Wah... bestnya jadi orang yang bernama Diddy ni...patutlah muke berseri2 jer

Anis Hayati said...

wah3...nabil yg komen 1st

clinique berkesan ke??
erm..nk try la

xjd duta / spokesperson 4 clinique ke??
hikhik..
apapun u go diddy!!
we all will always support u..
especially member2 from casa

c.i.n.t.a said...

patut la muka diddy berseri2.. ini rahsia nya ye.. :)

nana a.k.a fazu:) said...
This comment has been removed by the author.
nana a.k.a fazu:) said...

dd sgt comel meyh...
hehehe


semoge rezeki dd tros bertmbh
n ktorg slalu doakn dd okke..
apeng kemslm:)

♥ dd

Anonymous said...

go diddy go

kim salam kat baju merah tu

Anonymous said...

Gong Xi Fa Cai Diddy
(wpun terlambat sket)
hensemlah Diddy pakai baju Cina

Kak Inc

kak hezz said...

eh camna kak hezz boleh termiss entry yg ni ek???

eniway... hencem nyaaaa... cam anak cina sesat... hehehe

congrats as always diddy... one success after another... really goes to show, hard work really pays off...

always so proud of you

kak hezz