Latest Single - Lelaki Atas Awan

Tuesday, April 22, 2008

Kerja

Bismillahirrahmanirrahim



Hari ni memang penat sikit. Lama juga Diddy terperangkap dalam trafik untuk ke photoshoot majalah Mangga di Restoran Sri Melayu. Kemudian kami kena tunggu hujan reda sebelum photoshoot bermula. Mungkin sebab kepenatan ni Diddy rasa tak dapat nak menulis panjang lebar. Esok pula Diddy ada dua photoshoot. Satu bersama Malay Mail di Bangsar pada sebelah pagi dan dengan Majalah Remix di studio Utusan pada sebelah petang. Malam pula Diddy ada perbincangan untuk satu projek baru yang akan dimulakan tidak lama lagi. Rasanya cukup setakat ni dulu dan kalau masa mengizinkan Diddy akan tulis lagi malam esok. Untuk Kak Dang serta Kak Inc sekeluarga, selamat mengerjakan umrah. Semoga semuanya berjalan dengan lancar, selamat pergi dan selamat kembali.

Salam Sayang
Diddy

5 comments:

Anonymous said...

Saalaamm...
Ada photoshoot majalah Mangga..
Tidak kan ku lupa untuk beli nnti..
Adakah diriku yang pertama wat posting nie?(emo bangga)
Linda

kiera55 said...

salam...

harini pun dah baca jugak...!!!! ;p



(wah...masuk opis terus jengah blog dulu..emo MMK..bukan MTM okke...;p )

arin said...

Assalamualaikum

dah baca dah ;)

kiera55 said...

x tau la bias ke x... ;p


tp kan...
kiera tgk kan....
antara 3 tu kan....
cam yg baju merah tu je yang PALING............ hehehehe....

AbBy@Mamicanatic said...

tembamnya felix,
semua geng tinggi2 jer
dah lamaa aa x mkn kat rest melayu tuh

AIM ni diddy p taks?