Latest Single - Lelaki Atas Awan



Friday, July 4, 2008

TV9

Bismillahirrahmanirrahim

Diddy belum sempat untuk bercerita tentang banyak perkara yang berlaku minggu lalu. Bila ada masa yang terluang nanti Diddy akan tuliskan di sini. Hujung minggu ni Diddy ada untuk program Carta Hot FM 30 di TV9, hari Ahad pukul 1 petang. Diddy dan Zahid jadi tetamu undangan. Memang seronok sebab semuanya gila2 termasuklah Ikhwan dan Anne. Diddy letakkan di sini rakaman promo untuk program tersebut yang sempat Abang Badrul rakamkan.



Diddy juga bersyukur kerana lagu Saat yang baru saja dicalonkan untuk Muzik Muzik berada di tangga ke lapan. Terima kasih pada semua yang undi lagu Saat. Kalau ada yang ingin mengundi boleh hantarkan sms taip MM (ruang) S665 dan hantar ke 33399. Terima kasih tak terhingga dari Diddy.

Salam sayang
Diddy

3 comments:

Anonymous said...

hohoho...Diddyyyyyy..
take ur time..
x sabar nak tgok Carta Hot Fm 30...
Diddy n BASH take care k!

Linda

Anonymous said...

waheyyyy tahniah diddy lagu saat trus dpt spot no 8 dlm carta muzik2.. hope akan trus melonjak2 kedudukannya =D truskan usaha dd lg eh~

wahhh... kiyut jek promo tu, rambut diddy pun chuanteque (cantik :P)

x sabau ahad neh ;)

Qarl said...

diddy.... i alwiz support u... we've met three times... oh lelaki.. AIM 08... n road show abp... ada gmbar kita time AIM kt my blog... juz klik my name k... i'm waiting 4ur 2nd album... kne gigih kerja tuk make sure album kedua nnt success... buat single album pun ok like 5 songs... saat mmg best.. since bli ur 1st album, karl dh admire dat song... so all d best, bro!