Latest Single - Lelaki Atas Awan



Sunday, July 20, 2008

Bowling

Bismillahirrahmanirrahim



Agak lama juga Diddy tak berpeluang untuk tulis di blog. Diddy agak sibuk dan ada sedikit masalah teknikal dengan komputer Diddy. Sepanjang minggu Diddy ada beberapa aktiviti termasuk sessi fotografi dengan Majalah Hai untuk keluaran Hari Raya dan satu sessi fotografi lagi bersama Berita Harian. Hari Sabtu pula Diddy di Universiti Islam Antarabangsa sempena Konsert DiGi D Campus. Seronok buat persembahan di UIA. Rasa seperti buat konsert sendiri pun ada =) sebab disebelah stage pun diletakkan bunting Diddy! Memang best dengan pelajar2 yang sporting!





Hari Ahad pula Diddy di Dataran Merdeka atas jemputan Majalah Yezz. Ramai juga artis yang hadir termasuk Syella, Aizat, Farish, Mark, Tam, Fauziah Ghous dan lain2. Ada beberapa permainan yang dijalankan sebelum Diddy buat persembahan. Diddy tak tunggu lama sebab Diddy ada pertemuan dengan Diddy FC untuk bincangkan tentang Bowling Diddy FC. Sempat juga Diddy "melawat" team Diddy FC yang sedang bertanding di Times Square =)





Diddy terharu dengan kerja keras komuniti Diddy. Kak Tre, Kak Hezz, Kak Inc, Abang Sham, Kak Maya, Arin, Wawa, Aqua dan semua. Khabarnya dari 32 pasukan FC yang bakal menyertai, kini dah ada 40 pasukan! Diddy harap semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih Kak Tre dan semua yang usahakan untuk dapatkan macam2 hadiah untuk goodie bags. Semoga kita semua dapat berikan yang terbaik untuk mengeratkan tali persahabatan sesama FC. Tak sabar rasanya untuk buat kejutan nanti =)



Salam Sayang
Diddy

4 comments:

nur fazuliana said...

a'kum..
lame gile diddy x update blog..

xtau nk ckp ape.gdluck.semoge lebey bnyk twrn yg diddy dpt.n jage dr:)

♥ dd

Anonymous said...

diddy,
see u there bowling nnt..
kite pown main tp fc lain la..
daaaa

Anonymous said...

waduhhh kejutan apa itu yach??? nak wat bungee jumping ek??? hehehe

kami, para diddyfc berikrar akan menumpukan sepenuh tenaga dan usaha kami, utk mencapai cita2 tersebut...

wakakakakakakaa

Anonymous said...

Yeay yeay!
ada update

dun wori.. selagi hayat di kandung badan ( ecehhh!) kami akan cuba sedaya upaya menjadikan bowling tournament diddy FC gempaq dan sukses

Kak Inc