Latest Single - Lelaki Atas Awan



Sunday, June 15, 2008

Ribut

Bismillahirrahmanirrahim



Diddy belum rasa mengantuk. Walaupun petang Sabtu Diddy ada rehearsal untuk satu program RTM di Malaysia France Institute dekat Bangi. Dua jam lamanya menunggu band yang datang lewat. Sepanjang minggu ni banyak aturcara yang berubah. Diddy sepatutnya ada temubual di Carta 30 Hot FM untuk hari Ahad tapi ditunda pada minggu depan. Rancangan RTM yang sepatutnya disiarkan secara langsung pada hari Ahad ni pula hanya akan dirakam dan disiarkan pada bulan Julai nanti. Sepatutnya Diddy buat untuk siaran langsung tetapi kerana masalah band yang tak dapat siapkan lagu Diddy dalam masa yang diberikan, terpaksalah Diddy buat yang rakaman sahaja.

Rakaman akan masih lagi dijalankan ditempat yang sama iaitu di Malaysia France Institute. Tempatnya pun bertukar disaat akhir. Tempat asal sepatutnya di Putrajaya. Jadi kepada semua yang terima Diari Diddy, maaf banyak2 atas maklumat yang bertukar. Diddy pula tak dapat nak hantar yang terkini. Malam Ahad nanti Diddy akan ada di Planet Hollywood untuk pelancaran Karyawan Muda. Tak tahu pula sama ada Diddy akan buat persembahan tetapi kalau ikutkan pengurus Diddy yang sedang dilanda "ribut" sekarang ni, mungkin Diddy akan nyanyi satu lagu. Kepada yang sedang ribut, banyak2 kan bersabar. Kalau ada rezeki, ada. Selamat malam!

Salam Sayang
Diddy

5 comments:

Anis Hayati said...

lamanya x msuk blog diddy..
lama jgk x borak2 kan..
hehe..
hope abg diddy always sukses ok!
take care

regards,
Anis Hayati
http://anishayati.blogspot.com

AK said...

ribut??
apakah???

Anonymous said...

banyakkan bersabar kpd yg sedang dilanda ribut....itu hanya ujian dari yg maha Esa...mungkin ada hikmah disebaliknya.....teruskan perjuangan

hip hip horey

Abby ♥ said...

Diddyyyyyyyyyyyyy

i'm in love wit U
opsss
not u la,
ur song
S-A-A-T

nice sangatttttt
sukeeee

ala Diddy,
biar la ribut taufan melanda
yg penting, benteng kena kuat
sama sama kak abby doakan

Anonymous said...

oo .
band 2 lmbt smpai ehh ..
hmm , bwu tawu . =p
kesian diddy !
hoho ;D