Latest Single - Lelaki Atas Awan



Monday, June 16, 2008

Hollywood

Bismillahirrahmanirrahim



Abang Badrul rakamkan lagu Lena ni ketika Diddy buat persembahan sempena pelancaran Biro Muda Karyawan di Planet Hollywood malam tadi. Masa Diddy tengok di kamera Abang Badrul memang tak ada bunyi tapi bila Abang Badrul hantarkan pada Diddy siang tadi, bunyinya tak berapa jelas. Rasanya bila Abang Badrul masukkan ke YouTube dia dah tambahkan track asal lagu ni pada klip video. Tak apalah kan, ini untuk suka2 saja.

Hari Khamis ni lagu Saat akan dicalonkan untuk Muzik Muzik. Diddy tetap rasa sangat teruja walaupun ini adalah kali ketiga lagu Diddy dicalonkan untuk Muzik Muzik selepas lagu Saling Terpesona dan lagu Hilang. Sebenarnya bukan pertandingan yang penting untuk Diddy tapi peluang untuk berkonsi lagu dengan peminat hasil karya komposer itulah yang sangat penting. Peluang untuk menyanyikan lagu sendiri di kaca TV bukanlah satu peluang yang mudah untuk diperolehi oleh artis baru seperti Diddy. Selain radio, TV adalah medium yang sangat besar untuk Diddy memperkenalkan diri di pentas seni. InshaAllah /diddy akan gunakan peluang tersebut sebaik mungkin.

Hujung minggu ni pula Diddy akan berada di Melaka untuk satu persembahan TV3. Jangan lupa dapatkan diari Diddy untuk mengetahui di mana Diddy akan membuat persembahan.

Salam Sayang
Diddy

7 comments:

Anonymous said...

tahniah di atas pencalonan Muzik2. sori tak dapat pegi khamis ni, tapi dtg Melaka nanti jangan lupe calling2 orang Melaka...yg luar Melaka jangan marah haaa....

Anonymous said...

assalamualaikum

Tak sabar nak tgk Diddy kat muzik muzik khamis ni
Kalau tak dapat tgk live tgk kat TV`jerlah

Good luck & buat yang Terbaaiiiikkk

kak inc

Abby ♥ said...

lagu SAAT?
bestnyaaaaaaa
tapi
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
x dpt p
kan tgh keje ms tuh
huhuhuhuhu

nur fazuliana said...

best nye tercalon utk uzik2.bwat vest2 ok.
tc.:)

♥ dd

Anonymous said...

kalo ade ksempatan sok nk pegi, kalu x pun, congrats n all d best utk esok ek dd! kak mayang mesti hepi ujung minggu ni, hehehe... abby... kalau misal x dpt g muxik, nnti lpas muzik2 join la dorng nak miting utk event ddfc =D

Hudd Pique Lovato said...

to kak hezz..dis my numbr..0143345512

to Diddy..keep it up n thnks 4 adding me on ur facebook..

Zoulkieflie said...

bila nak datang sarawak bro..