Latest Single - Lelaki Atas Awan



Tuesday, October 28, 2008

Gembira

Bismillahirrahmanirrahim


Terima kasih pada semua yang mendoakan kesihatan Diddy. Alhamdulillah Diddy dah sihat sepenuhnya. Sempat juga Diddy berehat untuk beberapa hari sebelum kembali sibuk semula. Sepanjang minggu lepas sahaja banyak rumah terbuka yang Diddy hadiri. Ada juga yang Diddy tak dapat nak pergi kerana kesuntukan masa dan keletihan. Minggu ni pun masih ada beberapa jemputan untuk Diddy menghadiri majlis Rumah Terbuka. Siang tadi Diddy baru pulang dari majlis rumah terbuka yang diadakan di Great Eastern Mall.

Antara warga Casa yang hadir

Diddy dan Hirdy Jr.

Antara rumah terbuka yang Diddy hadiri ialah rumah terbuka Kak Inc. Mula2 Diddy ingat rumah terbuka tu untuk warga Casa tetapi rupanya untuk semua kenalan dan sahabat handai. Memang ramai betul orang yang datang. Akhirnya Diddy dapat juga bertentang mata dengan warga baru Casa iaitu Hirdy Jr. Dari jauh Abang Sham dan Kak Maya datang membawa Hirdy Jr. Comel =)



Kejutan paling manis buat Diddy ialah sambutan ulangtahun yang diadakan untuk Diddy. Memang Diddy tak sangka langsung. Pada awalnya ada seorang adik kecil bertanyakan Diddy sama ada hari tersebut adalah harijadi Diddy. Diddy cuma cakap dah lepas. Tak sangka pula ada surprised! Terima kasih Kak Inc, Kak Hezz, Wawa, Addya, Kak Intan, Arin, Kak Tre, Aqua, Abang Sham, Kak Maya, Kiera dan Linda yang belikan hadiah istimewa untuk Diddy. Walaupun bunyi macam cliche, tapi semua di Casa dah menjadi hadiah yang istimewa pada seorang artis seperti Diddy.
Hadiah istimewa dari Warga Casa

Hari ni juga Diddy mendapat satu pengkhabaran yang cukup menggembirakan dari Abang Badrul. Buat masa sekarang Diddy belum dapat beritahu lagi. InsyaAllah minggu depan Diddy akan tuliskan di blog Diddy tentang berita gembira tersebut. Hujung minggu ni pada 31hb Oktober, Diddy akan berada di Kuala Terengganu. Kalau sesiapa berada di sana, datanglah melihat persembahan Diddy dan artis2 lainnya di Tapak Letak Kereta, Mydin Kuala Terengganu bermula pukul 9.00 malam.

Salam Sayang
Diddy

6 comments:

Zuwairi said...

wah..bestnya dpt Hugo Boss..nak boleh??

Ajami Hashim said...

yaa ampunnn! pakcik tak dapek nk join!!! hadiah later2lah k!

Fifiey82 said...

bestnyer hadiah itew... sembur skit... muehehhehehe

znn said...

salam..
huhu..bestnyaa diddy da sehat..n update blog..wendu Ooo nk tau perkembangan diddy.. =) kan sis ff kaan.. ;) good luck..all the best!nak kek sket bleh? =P

Adie Waridi said...

hope it is not too late for me to wish u a happy belated besday..semoga sukses selalu..

Anonymous said...

sesama kasih diddy...

aper lah sgt hadiah tu kalu nak banding kan ngan keihlasan dan layanan baik diddy
pada kiteorg smua..

sedey x dpt join...:(

kalu g memaner jgn luper sembur
perfume hugo ni okkay
tanda kiteorg dekatttt ngan diddy

dr aqua~