Latest Single - Lelaki Atas Awan



Tuesday, July 29, 2008

Anniversary

Bismillahirrahmanirrahim



Syukur Alhamdulillah rezeki Diddy agak murah di bulan Ogos ni. Ada beberapa show dan photoshoot yang melibatkan Diddy sehingga akhir bulan Ogos. Ada beberapa konsert DiGi D Campus Uni-Tour, Jom Heboh di booth Hot FM, Konsert DiGi Gegeriuh di Kelantan dan Konsert merdeka. Hujung minggu ni Diddy akan berada di Universiti Putra Malaysia, Serdang pada hari Jumaat pukul 4 petang. Pada hari Sabtu dan Ahad pula Diddy akan berada di booth Hot FM sempena Jom Heboh di Padang MPK2, Kuantan, Pahang. Untuk dua2 hari Diddy ada dua sessi di booth Hot FM. Pada pukul 12.30tengahari hingga 1.30 petang dan pukul 4.30petang hingga 5.30petang. Kalau sesiapa ada di Kuantan, jangan lupa datang ke booth Hot FM.





Paling utama, pada 10 Ogos ni akan berlangsung Diddy FC Bowling Tournament. Mungkin pada artis2 lain, ini adalah sesuatu yang biasa, tetapi untuk Diddy pertandingan bowling ni adalah satu acara yang sungguh bermakna. Inilah buat pertama kalinya Diddy FC mengadakan satu acara yang cukup besar. Sebenarnya Diddy tak ada FC. Tapi orang2 yang menggerakkan acara ini adalah Komuniti Diddy dari Casa. Merekalah yang bekerja bertungkus lumus untuk menjadikan acara ni dapat diadakan. Sepanjang beberapa bulan yang lalu perancangan telah dibuat dengan rapi. Dan sekarang tinggal seminggu lebih sahaja lagi sebelum ianya akan menjadi kenyataan.





Selain daripada piala dan hampers, Diddy juga dapat tahu Komuniti Diddy dan Abang Badrul bekerja keras untuk mendapatkan penaja dan ramai juga penaja yang sudi menaja goodie bags serta hadiah2. Antaranya ialah DiGi dan DiGi Superstars, BHPetrol, Genting Berhad, Clinique, Murah.com, Astro, Suria FM, radio ERA, Hot FM, Sultanmuzaffar, Media Hiburan dan f-tersix sdn bhd. Bukan itu sahaja, Diddy dapat tahu ada juga cabutan bertuah barangan elektrik dan lain2 lagi. Malah Diddy juga dapat tahu ada beberapa orang rakan artis yang sudi datang untuk sama2 memeriahkan pertandingan bowling ni. Ada yang akan turut serta dan ada juga yang membuat persembahan bersama2 dengan Diddy nanti. Majlis ini nanti juga akan dihoskan oleh selebriti/pengacara/pelakon terkenal. Kalau nak tahu lebih lanjut, baca cerita sepenuhnya di blog Abang Badrul nanti. Rugi siapa yang tak sertai Diddy FC Bowling Tournament =)





Diddy juga nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Media Hiburan kerana sudi menjadi Majalah Rasmi untuk Diddy FC Bowling Tournament. Sebelum Diddy terlupa, gambar2 ni semua adalah dari majlis ulangtahun ke-23 Media Hiburan yang berlangsung di Menara Kuala Lumpur baru2 ni. Sama umur dengan Diddy =) Tahniah buat Media Hiburan dan semoga terus berjaya. Untuk semua, jumpa di Ampang Bowl, The Summit USJ nanti.

Salam Sayang
Diddy

4 comments:

Anonymous said...

btol punye bz....jumpe nanti kat summit usj.
siap ada majalah rasmi n banyak lak sponsor.....rugi tak pegi nie

Dedalu

Anonymous said...

diddy see u there..
i pon main bowling..wahhh

nana said...

hikhikhik! have fun!!!

adeq azreeqah said...

salam..
~hai diddy..
~bila tgk pic awk ngan abg anuar zain,mcm adik bradik pla..
~sama encem,sama cute..
~and yang paling sama kat lesung pipit di pipi korang tu..so sweet.
~nway,salam perkenalan.kalo sudi, link la ke blog sy :
"http://adeq2070.blogspot.com"

tQ..