Latest Single - Lelaki Atas Awan



Monday, May 5, 2008

Pelakon

Bismillahirrahmanirrahim



Minggu lalu buat pertama kali Diddy ikut DiGi Superstars. Jadual Diddy yang padat tak memberi peluang untuk Diddy bersama DiGi Superstars ke beberapa tempat sebelumnya. Minggu lalu kami ke Kota Tinggi, Johor. DiGi Superstars yang ikut serta ialah Raja Farah, Jehan Miskin dan Zed Zaidi.





Mungkin ramai yang tak tahu, tetapi ini adalah antara pengalaman yang sangat beharga pada Diddy. Sebagai seorang yang baru di bidang seni, Diddy tak berpeluang bergaul dengan ramai artis apatah lagi dari cabang seni yang berbeza. Macam yang dikatakan tentang Road Tour Anugerah Bintang Popular sebelum ni, peluang bergaul dengan artis2 lain memberi ruang untuk Diddy mengetahui lebih lanjut tentang dunia seni yang Diddy ceburi. Pengalaman yang mereka tempuhi mungkin boleh Diddy jadikan tauladan untuk Diddy bekerja lebih keras.





Diddy kagum dengan mereka kerana walaupun mereka lebih dulu di bidang seni tetapi mereka tidak melayan Diddy seperti orang baru. Walaupun mereka adalah pelakon2 terkenal di Malaysia, mereka tak sombong atau meninggi diri. Malah layanan yang diberikan pada Diddy seperti rakan yang sudah lama kenal antara satu sama lain. Betul kata pepatah lama, "Tak Kenal Maka Tak Cinta". Diddy akan tetap mengingatkan diri Diddy supaya tidak melihat seseorang dari luaran sahaja.

Salam Sayang
Diddy

4 comments:

Anonymous said...

first time bace blog diddy...best..

saye sbnrnye peminat diddy yg dah lame nak cari diddy punya website kat internet ni..akhirnya jumpe jugak blog ni...yeayy...=)

album diddy best,suare diddy mmg saye minat sangat sejak dari af dulu..teruskan usaha semoga diddy bertambah maju....

-fiza-

Anonymous said...

Hye Diddy,

Semuga perjalanan seni Diddy akan lebih suksess..Very proud of you.

K.Intan

Anonymous said...

Holllaaa..DD.."Tak kenal maka tak cinta"suka dgan ayat tu..betul..kenal dulu baru nilaikan?..bagus2..amalkan sikap macam tu k..Jaga Diri dan Kesihatan k

Linda_lady a.k.a Cik Linda

nur fazuliana said...

askum..
lame da x bg comment.bz cket.exam lg.wlu cane pon,fazu sntiase sokong dd..
semuge dd tros sukses.:)


♥ dd