Latest Single - Lelaki Atas Awan



Monday, October 13, 2008

Kerja

Bismillahirrahmanirrahim


Hari ni sudah masuk hari ketiga belas bulan Syawal. Diddy tahu ramai yang sudah mula masuk kerja sejak enam Syawal lagi. Diddy pun dah mula bekerja tapi kebanyakannya untuk menghadiri majlis hari raya yang diadakan dan juga beberapa perbincangan dengan klien bersama Abang Badrul. Sejak dari dulu lagi Diddy telah dididik oleh Abang Badrul untuk turut sama jika ada perbincangan bersama klien terutamanya perbincangan yang terakhir yang melibatkan acara2 besar seperti persembahan majlis makan malam dan sebagainya.


Minggu lepas Diddy ke majlis Hari Raya yang dianjurkan oleh majalah i-Remaja bersama Anak2 Tunas Harapan. Seronok dapat menyanyi kembali lepas bercuti hampir dua minggu. Antara artis2 yang hadir termasuklah Mila dan Shila. Minggu hadapan InsyaAllah Diddy ada beberapa rumah terbuka yang akan Diddy hadiri. Pada 23hb Oktober Diddy akan berada di Ipoh, Perak, 24hb pula di majlis Hari Raya NSTP dan 25hb di rumah terbuka Kak Inc. Diddy nak ucapkan jutaaan terima kasih kepada semua yang sudi jemput Diddy ke rumah terbuka masing2 terutamanya yang dihantarkan di FaceBook tetapi Diddy minta maaf kerana tak berpeluang untuk pergi kesemuanya.


Hujung bulan ni pula Diddy akan kembali ke Kota Bahru, Kelantan =) untuk satu aturcara dan dari sana ke satu persembahan di Kuala Terengganu pada 1hb November. Pada 7hb dan 8hb November pula Diddy akan berada di Jengka, Pahang. Pada bulan November juga Diddy akan kembali ke studio untuk merakamkan lagu baru. Setakat ni sudah ada dua buah lagu yang akan Diddy rakamkan. Bulan Disember pula Diddy ada tiga persembahan untuk majlis makan malam.

Syukur Alhamdulillah kepada Allah S.W.T. yang memurahkan rezeki Diddy.

Salam Sayang
Diddy

7 comments:

Anonymous said...

hey there..congrats..bnyk job skng...alhamdulillah murah rezeki diddy kan..so keep up d gud work ok..!will always support u..

nur fazuliana said...

kerja kerja jgk,jgn lupe jge kesihatan:)

zaty said...

len btl muka aizat skg~

^aNgRiAni^ said...

camat hari raya diddy...

XD

Anonymous said...

wahh..selamat hari raya diddy..winduu sama dia...

linda

Nur Aainaa Khairunnisa said...

wah..murah betul rezeki DD skang...ader prsmbahan kat kelantan...satu perkembangan yg bagus pas kes yg lalu tu...aina doakan diddy terus berjaya....(^_^)

Mr $epi said...

Suka lah lagu hilang....